Model 3 RP Tools

Echilibrator de roți profesional cu tehnologie cu microprocesor de la RP-TOOLS pentru echilibrarea roților de mașină, camion și motocicletă.

Seria PN strălucește prin designul său nou, îmbunătățit și vă sprijină acum și mai eficient în etapele individuale de lucru. Extensia de depozitare opțională oferă spațiu amplu pentru consumabile, unelte și accesorii.

Noua tehnologie de măsurare RP-TOOLS G2 oferă acum rezultate de măsurare și mai precise în diferitele programe de echilibrare. În funcție de model, aveți la dispoziție o gamă largă de funcții și programe de echilibrare, cu ajutorul cărora obțineți de obicei echilibrarea fiecărei roți. Stabilitatea ridicată în același timp vă permite să economisiți costuri la echilibrarea roților.

Mașinile noastre au fost testate îndelung într-o fază de testare, iar calitatea și performanța au fost îmbunătățite.

Avem o selecție mare de modele și diferite configurații pentru a satisface toate cerințele atelierului.

Determinarea automată, statică și dinamică a dezechilibrului într-o singură cursă de măsurare

Diametru, lățimea jantei și distanța jantei pot fi introduse prin intermediul stiloului

Frâne automate și controlate prin pedală

Frâna de picior – oferă posibilitatea de a ține roata

Automat pornirea/oprirea automată atunci când capota este coborâtă sau deschisă

Minimizarea automată a valorii dezechilibrului

Pușcă de eliberare rapidă pentru instalarea rapidă a roții pe dispozitivul de echilibrare a anvelopelor

Camere de depozitare pentru greutățile de echilibrare

Funcție de montare și depozitare pentru calibru și con de centrare disponibilă

Buton de oprire pentru oprirea imediată a mașinii

Afișaj în grame/uncii și mm/inch

Self diagnosticare și autocalibrare

Moduri de echilibrare statică și dinamică

Programe de echilibrare a jantelor din aliaj

Optimizare rapidă (OPT)

Măsurarea automată a distanței și a diametrului roții*

Posibilizarea automată a roții pentru fixarea greutăților*

Program special de echilibrare pentru o aplicare mai precisă a greutăților adezive pe interiorul jantei*

Funcție de divizare (sau echilibrare ascunsă) pentru poziționarea greutăților în spatele jantelor jantelor*

Adoptarea automată a distanței dintre jante, diametrul și lățimea jantei prin simpla apropiere a brațului de măsurare de flanșa jantei** 

Pentru o listă detaliată a funcțiilor incluse, vă rugăm să consultați datele tehnice ale modelului respectiv.

Cât de des trebuie să fie echilibrată o roată?

Atâta timp cât o combinație bicicletă/pneu nu își pierde echilibrul, nu trebuie să fie echilibrată. De cele mai multe ori, însă, roțile sunt dezechilibrate după 10 până la 15.000 de kilometri. Acest lucru se datorează faptului că anvelopa este răsucită de manevrele de accelerare și de frânare pe jantă și astfel se schimbă centrul de greutate și nu mai sunt în echilibru. Bordurile duc, de asemenea, la o roată trebuie reechilibrată. O altă cauză frecventă de reechilibrare este simplul fapt că greutățile de echilibrare se separă de roată și astfel nu mai sunt echilibrate.

Diferența dintre statică și dinamică

a) Dezechilibru static (până la 4 inci de lățime)

Un dezechilibru static există atunci când anvelopa are un punct greu. Acest lucru poate fi de exemplu determinat prin balansare. Punctul cel mai greu s-ar opri întotdeauna mai jos.

Jantele mai mici recunosc mașina de echilibrare doar în modul static (din cauza așa-numitei separări de nivel dreapta – stânga).

Roata motocicletei este ghidată în brațul oscilant cu două brațe și nu se poate poticni. Este diferit în cazul balansului cu un singur braț, aici sunt instalate deja jante mai late și poate apărea dezechilibrul dinamic. Cu ajutorul unor dispozitive speciale de tensionare pentru anvelopele de motociclete, este posibilă măsurarea și echilibrarea forțelor dinamice.

b) Dezechilibru dinamic (de la aproximativ 5 inch lățime)

Dezechilibrul dinamic este, de exemplu, atunci când anvelopa are două puncte grele care sunt diagonal opuse una față de cealaltă. Acest lucru poate fi determinat numai pe un aparat de echilibrare a roților atunci când se rotește roata.

Echilibrarea dinamică împiedică roata să se „rostogolească” la turații mai mari, deci este foarte importantă pentru conducerea de la aproximativ 60 km/h. Dezechilibrarea dinamică apare numai atunci când roata se rotește (deci dinamică) și trage roata în lateral.

În cazuri extreme, dezechilibrul ar putea fi același în ambele locuri și să se anuleze în liniște. Echilibrarea dinamică este o necesitate pe care trebuie să o ai vreodată anvelopa/cercul larg. Echilibrarea dinamică implică un dezechilibru static.